HARP запрошує на вебінар
Харківський підшипниковий завод запрошує всіх бажаючих до участі у вебінарі - «Рекламаційна робота: важливі фактори. Що слід знати Споживачеві ».
В ході вебінару будуть обговорюватися і розглядатися питання, пов'язані з рекламаційною і претензійною роботою з клієнтами. Матеріал лекцій буде класифікований за трьома тематичними напрямками:
1. Вступна частина, що включає загальні питання про рекламаційну політику HARP. Що в цілому потрібно знати споживачам. Важливі фактори, на які слід звернути увагу. Як сформулювати і конкретизувати проблему.
2. Що робити, якщо питання виникають на етапі поставки продукції?
3. Як вчинити, коли виявлені проблеми у підшипників, які вже встановлені в вузлах техніки і увійшли в період гарантійної експлуатації техніки. Варіанти вирішення цієї проблеми.
Цільова аудиторія - менеджери з продажу офіційних дилерів, механіки, інженери і всі покупці і споживачі підшипникової продукції.
Учасники зможуть задати онлайн питання експертам і розробникам HARP. Вітаються всі ідеї, реальні випадки з життя і заздалегідь підготовлені питання.
Спікер - заступник головного конструктора Українського конструкторсько-технологічне бюро підшипникової промисловості (УКТБПП) Володимир Федорченко.
Дата трансляції: 25 лютого 2021 року
Час трансляції: початок о 10:00 (GMT + 2)
Попередня реєстрація обов'язкова
Також Ви можете записатися по e-mail: khomenko@upec.ua, обов'язково вказавши ім'я, контактний телефон, питання, які цікавлять Вас по темі вебінару.
Подія відбулася.
Переглянути запис вебінару можна за посиланням
Залишити відгук, висловити побажання заповнивши форму
Якщо залишилися питання, пишіть